Stránky

štvrtok 3. januára 2013

I can be anyone... *17



Štvrtkové meme organizované mnou a E_V_E. dlajšia postava, pes, mačka, duch,je to na tebe. Popíš čitateľom prečo si si postavu vybral/a. Vyber jednu jeho životnú situáciu (snažme sa nespoilerovať ;)). Staň sa zvolenou postavou a napíš čo by si na jeho mieste urobil TY.

Viem že s meme veľmi zaostávam, ale to sa zmení :)

Môj dnešný hrdina: Luce zo série Padlí anjeli od Lauren Kateovej

Dôvod: Áno, postavu si vyberám už druhý raz. Dnešným dôvodom je Daniel.

Situácia: Ich stretnutie v nápravnom ústave a následne Danielove odolávanie. Keď niekoho (Luce) miluje už strašne dlho a dokáže jej horko ťažko odolať, je to podľa mňa veľmi silné. To, ako sa k nej správa a ako to ona celé zvláda a aj tak má stále záujem... Ach! Ale nakoniec sa aj tak dajú dokopy.

Moja zmena: Nevedela by som sa zachovať ako ona. Rýchlo by som to vzdala, pár nocí plakala do vankúša a potom nejako išla ďalej. Jej sa boj nakoniec vyplatil! :) Neviem prečo som taká, ale niekedy nedokážem bojovať. Keď vidím, že ma niekde nechcú, proste odídem. Viem že to nieje dobré, ale ťažko sa zmením. No mať po boku človeka, čo by ma miloval tak, ako Daniel miluje Luce (alebo to tak dával najavo) by bolo nádherné =)

Astesia

2 komentáre:

  1. "Keď vidím, že ma niekde nechcú, proste odídem."
    Nápodobne 8D Nikam sa nevnucujem a ani ja nemám rada, keď sa niekto vnucuje mne 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy mi to aj vadí, že odchádzam.... ale keď sa cítim smutná a dotknutá, tak sa mi tam nechce byť....alebo inak, nevládzem byť v takej spoločnosti.
      :D

      Odstrániť