Stránky

štvrtok 25. októbra 2012

I can be anyone... *13


Štvrtkové meme organizované mnou a E_V_E. dľajšia postava, pes, mačka, duch,je to na tebe. Popíš čitateľom prečo si si postavu vybral/a. Vyber jednu jeho životnú situáciu (snažme sa nespoilerovať ;)). Staň sa zvolenou postavou a napíš čo by si na jeho mieste urobil TY.


Tak, už aj mne začala škola. No, poviem vám, že mi to poriadne ukrojilo z volného času! :D

Môj dnešný hrdina: Cassia Reyesová z knihy Dokonalý Pár od Ally Condieovej

Dôvod: Svet,ktorý vytvorili funkcionári, by som chcela skúsiť. Cassiu som si obľúbila a to veľmi. Jej myšlienky, to ako konala, ako sa rozhodovala. Už dlho som sa nestotožnila s hrdinkou a toto bolo dokonalé. Správala sa tak, ako by som sa správala ja!

Situácia: Cassia a Ky majú spoločnú aktivitu a tou je turistika. Chodia spolu po lese a rozprávajú sa. Jeden druhému majú čo ponúknuť a navzájom sa učia. K ničomu však nedôjde.

Moja zmena: Toto je jedniná  vec, ktorú by som urobila na jej mieste inak. Len tak stáť vedľa Kya by som nedokázala. Vrhala by som sa na neho pri každej moženej príležitosti. Ten chlapec je dokonalý a ja by som chcela byť dokonalá spolu s ním. 

Astesia

1 komentár: