Stránky

nedeľa 2. decembra 2012

30 Day Book Challenge *16

Meme od Kacennnka. Keždý deň iná kniha, každý deň sa o mne dozviete niečo viac =)

Deň 16.- Najdlhšia kniha, akú si kedy čítala


Po dnešnom vyčerpávajúcom dni, pridám len toto meme :)

Najdlhšia kniha, akú som kedy čítala, je Harry Potter a Ohnivá čaša. Pozerala som to podľa strán na martinus.sk. Preklikala som všetky hrubé knihy, čo som kedy prečítala a táto mala najviac strán. Je ich 712! To teda bolo perfektných 712 strán. Milujem Harryho, takže vždy keď to čítam, tak mi to trvá tak 4-5 dní maximálne  =)









Astesia

4 komentáre:

  1. ja to prečítam za 2 dni, lebo už mi stačí prečítať začiatok vety a viem čo ide 8D u mňa tiež asi najdlhšia kniha 8) zatiaľ, na Vianoce mi príde Iskrivá a t má asi viac ako 700 strán pokiaľ som dobre videla 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej tá Iskrivá je riadne hrubá :D som ju obzerala včera v knihkupectve :D

      Odstrániť
  2. U mna to bol usvit, ten ma viac stran ;)

    OdpovedaťOdstrániť