Stránky

štvrtok 31. januára 2013

I can be anyone... *20


Štvrtkové meme organizované mnou a E_V_E. dlajšia postava, pes, mačka, duch,je to na tebe. Popíš čitateľom prečo si si postavu vybral/a. Vyber jednu jeho životnú situáciu (snažme sa nespoilerovať ;)). Staň sa zvolenou postavou a napíš čo by si na jeho mieste urobil TY.

Môj dnešný hrdina: Jane z Espressologie od Kristiny Springerovej

Dôvod: Jane je jednoduché dievča. Má kamošky, robotu, milujúcu rodinu a dokáže zistť, aký človek je, len podľa toho, akú má rád kávu. Veľmi príjemná postava a ja som si ju obľúbila.

Situácia: Ako normálny mladý človek,aj Jane hľadá svoju druhú polovičku. V kaviarni sa premelie veľa chlapcov a ona sa do jedného zahľadí. Ale jeho a jej káva k sebe nepasujú a Jane chce klamať a tak získať jeho lásku.

Moja zmena: Hovorí sa, že v láske a vojne je všetko dovolené. Ale myslím, že keď ona vie, ktoré druhy káv spolu najlepšie vychádzajú, tak je hlúpe nahovárať si, že to bude fungovať a robiť niečo nasilu. Ja by som niečo také neurobila a čakala by som na toho s pravou kávou :)

Astesia 

2 komentáre:

  1. No ak by bol fakt sexi, tak sú mi kávy ukradnuté 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale, ale ,ale a potom by si len sedela so zlomeným srdcom a nadávala, že si mala poslúchať kávové zrná! :D

      Odstrániť