Stránky

pondelok 10. júna 2013

Prajem si všetko najlepšie :)


Haló, je tu niekto? Skúška raz-dva, raz-dva. Je ten mikrofón snáď pokazený? Ehm-ehm počujete ma? A vidím jednu ruku vo vzduchu, tak začnem. Uf kým som sa sem dostala, musela som pozmetať strašne veľa pavučín a vyhnať zopár potkanov. Našťastie sa tu neusadil žiaden prízrak, inak by som sa zdržala ešte dlhšie.

Dnes máme 10. jún. Vie niekto čo to znamená? Nie? Ani sa nečudujem. 10. júna presne pred rokom, som pridala svoj prvý príspevok na blog. Je to neuveriteľné, že prešlo toľko veľa času a ja “ stále blogujem“. Pravda, posledné dva mesiace tu nepribudlo nič (teda až na tie pavučiny) a mne je to aj celkom ľúto. Popri škole, brigáde a kope ďalší vecí, je ťažké nájsť si čas ešte aj na blog, ale hádam keď začne leto, tak sa s tým bude dať niečo urobiť a ja opäť napíšem recenziu. Knihy stále čítam, to áno, ale stratila som nejakú iskru alebo čo na písanie recenzií. Aspoň že to všetko môžem zvaliť na školu a moja lenivosť sa len zvezie popri tom ;)

Skrátka, určite budem pokračovať, len si to musím celé nejako správne usporiadať. Keďže blogové narodeniny nie sú jediné, ale blíži sa aj moja dvadsiatka (pána ja už nebudem teenager ), tak očakávajte súťaž, ale až niekedy v polke júla, pretože ešte ma čaká dvojtýždňová exkurzia po Ukrajine. Tešíte sa?

Za moje blogerské obdobie som získala 44 nasledovateľov, pridala 172 príspevkov a spáchala aj jedno meme, ktoré sa celkom uchytilo. Takže si prajem všetko najlepšie a energiu na zvládnutie vlastného života, aby som si našla miesto aj na blog.  


Mám Vás veeeeeľmi rada =)

5 komentárov:

  1. Krásne výročie 8) Už mi chýbajú tvoje recenzie, tak nájdi svoju inšpiráciu 8P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už sa na tom pracuje =) Jedna je hotová
      Ďakujeeeeeem

      Odstrániť
  2. Ja len dúfam, že si tie potkany vyhnala ku mne.
    chúdiatka malé. :D

    Gratulujem. Rok je nepredstaviteľne dlhá doba. A tiež dúfaš, že s prázdninami bude na všetko viac času...to je mi také sympatické :D Aj ja sa tou myšlienkou (utešujem) nadchýňam. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pekné, že niekto to vidí rovnako :D A potkaníci ušli do lesa :) o to sa neboj nebudú nam prekážať....jedine, ak by si chcela nejakého chovať v klietke x)
      Ďakujeeeeeem =´)

      Odstrániť
  3. Všechno nejlepší k blog-narozkám!! :D Konečně si zpět, už mi chyběla dávka tvých článků! :D

    OdpovedaťOdstrániť