Stránky

streda 9. apríla 2014

Mrazivý bozk

Autor: Richelle Mead
Názov:
Mrazivý bozk
Séria:
Upírska akadémia
Diel:
Druhý
Pocity po dočítaní:
Fúuha, tak to bolo kruté…

Ako prvé mi pri sérii Upírska akadémia prídu na um obálky kníh. Som rada, že vydavateľstvo Slovart zvolilo túto červeno čiernu možnosť. Mrazivý bozk má na obálke vločku a tie ja mám veľmi rada.
Po hrôzostrašných udalostiach z prvého dielu, sa škola rozhodne všetkých morojov aj dampírov poslať zo školy preč. Lyžiarsky zájazd! To je miesto, kam všetci pôjdu. Najprv mi to prišlo hrozne divné, ale potom to bolo zaujímavé. Veľmi som sa nestotožnila s prostredím a do polky knihy som sa neuveriteľne nudila, no nakoniec sa dal dej do pohybu.

Veľmi mi chýbala Lissa. Áno bola v knihe, ale len veľmi málo. Lissu a jej priateľa Christiana som si neskutočne obľúbila. V mnohých veciach mi morojka pripomína mňa samú a bavilo ma keď reagovala na niektoré situácie presne tak, ako by som reagovala ja. Zato Rose je na môj vkus až príliš drzá, nevyspytateľná, mnohokrát nepríjemná, no na druhej strane je aj ochranárska a spravodlivá. Mne proste nesadla. Ľutovala som ju, keď sa tam objavila jej mama. Videli sa po toľkých rokoch, ale ten prístup. Obrovským tŕňom v zadku je pre mňa Dimitri. Nemám ho rada, myslí si že vie všetko najlepšie a povyšuje sa nad Rose. Pre mňa nie je ani len príťažlivý. Adrian! Ten keď sa v knihe vyskytol, tak som začala poskakovať na posteli. Hneď si ma získal.

Dejovo bola kniha zvláštna, najprv nuda, potom pár zaujímavostí z lyžiarskej chaty, potom opäť nuda, až kým sa Rose nerozhodla vziať veci do vlastných rúk. To teda bola jazda! Zhltla som to za chvíľočku a takmer sa dorevala. Strigoji sú hrozne krutý a strašidelný. Pre dosiahnutie svojho cieľa urobia čokoľvek. Veľmi sa mi páči, že moroji ovládajú silu nejakého živlu. Aj keď to doteraz veľmi nevyužívali, ukázalo sa, že aj v boji to je veľmi užitočné a nemusia sa vždy spoliehať len na ochranu dampírov, ale aj oni sami môžu priložiť ruku k dielu.


Kniha sa mi páčila. Mám rada upírov a tak som nemala žiadne výhrady. Len dúfam že autorka trošku ubrzdí tempo zabíjania ľudí v knihe. Dávam štyri vločky. A teším sa na pokračovanie.

Astesia


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára