Stránky

piatok 15. marca 2013

Pikaču vyberá...*1

Táto malá žltá potvora sa mi veľmi zapáčila a preto sa pridávam do meme vytvorené E_V_E. Ona ho má sice určené na nedelu, ale ja ho budem pridávať vždy, keď sa nebudem vedieť rozhodnúť, akú knihu chcem prečítať. Vy budete v komentároch hlasovať za mnou vybrané knihy a tá ktorá vyhrá, tú prečítam a nebudem si musieť lámať hlavu, že ktorú vezmem do ruky :)
Pikaču volím si teba a použi vyberavý útok!


 
                               


Takže, toto sú moji favoriti a vy mi dúfam poradíte :) Berte do úvahy, že chce začať čítať ešte dnes večer, takže šup šup :)

Astesia


10 komentárov:

  1. Zavrhnutý alebo Krajinu tieňov!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jujky 8P
    Triaška je skvelá, tú som čítala 8) tú čítaj! 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zavrhnutý. Mne sa kniha síce nepáčila, ale som zvedavá na každý názor na ňu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zavrhnutý...Ostatné dve knihy sa mne veľmi nepáčili, tak snáď kniha Zavrhnutý bude lepšia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zavrhnutý.
    Je to jediná, kterou jsem četla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyhral to Zvarhnutý :D Super ešte dnes začnem :)

    OdpovedaťOdstrániť