Stránky

piatok, 15. marca 2013

Pikaču vyberá...*1

Táto malá žltá potvora sa mi veľmi zapáčila a preto sa pridávam do meme vytvorené E_V_E. Ona ho má sice určené na nedelu, ale ja ho budem pridávať vždy, keď sa nebudem vedieť rozhodnúť, akú knihu chcem prečítať. Vy budete v komentároch hlasovať za mnou vybrané knihy a tá ktorá vyhrá, tú prečítam a nebudem si musieť lámať hlavu, že ktorú vezmem do ruky :)
Pikaču volím si teba a použi vyberavý útok!


 
                               


Takže, toto sú moji favoriti a vy mi dúfam poradíte :) Berte do úvahy, že chce začať čítať ešte dnes večer, takže šup šup :)

Astesia


10 komentárov:

  1. Jujky 8P
    Triaška je skvelá, tú som čítala 8) tú čítaj! 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zavrhnutý. Mne sa kniha síce nepáčila, ale som zvedavá na každý názor na ňu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Triška :D Neboli Mrazení :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zavrhnutý...Ostatné dve knihy sa mne veľmi nepáčili, tak snáď kniha Zavrhnutý bude lepšia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zavrhnutý.
    Je to jediná, kterou jsem četla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyhral to Zvarhnutý :D Super ešte dnes začnem :)

    OdpovedaťOdstrániť