Stránky

streda 7. mája 2014

Anime, ktoré som videla *2



Rozhodla som sa, že raz za čas pridám článok o anime, ktoré som videla. Pridám vždy nejaký obrázok, obľúbený opening/ending song a slovne zhodnotím, čo sa mi páčilo a čo nie :) Milovníci anime bavte sa a tí, ktorí ešte nesledujete žiadne, si možno nejaké vyberiete... :)

Angel Beats!


Obsah:
Ve světě, kde se ocitneme po smrti, andělé bojují o svůj osud a budoucnost. Setkáváme se tu se zmateným a nic si nepamatujícím Otonashim, který absolutně nechápe, kde se nachází, ale vzápětí poznává Yuri, vůdkyni povstalecké skupiny Shinda Sekai Sensen, která mu vše v rychlosti vysvětlí a je už jen na něm, jak to zvládne. Yuri je na první pohled krasná, ale také rázná až vražedná dívka. Jako jedna z mála si pamatuje v posmrtném světě, co se jí stalo v reálném životě. Proto se chce pomstít Bohu za to, jakou životní tragédii musela prožít. Ona a její tým využívají své nesmrtelnosti a nadání k zastavení anděla, který využívá své síly k vyvražďování všech odpůrců, kteří nechtějí „přejít dál“. Podaří se Yuri a jejímu rebelskému týmu anděla porazit? (zdroj: csfd.cz)

Čo ja na to:
Posmrtný život. Život vo svete, kde sa druhý krát zomrieť nedá. Môžu vás buď vymazať, alebo nájdete svoj pokoj a opäť sa narodíte ako niekto iný. Povstalci na čele s Yuri sa snažia bojovať proti anjelovi. Myslia si že je zlý, je príčinou ich utrpenia, sú nahnevaný na samotného Boha, za to čo im v živote spôsobil a nakoniec ich aj tak nechal predčasne zomrieť bez toho, aby prežili spokojný život. Takéto duše sa dostali na miesto, kde nie sú ani mŕtvi, no ani živý. Vtipné je, že tým miestom je škola (Mňa to pobavilo :D Zoberte si, že neznášate školu, a kam sa po smrti dostanete? Áno do školy :D). Zozačiatku je toto anime bojové. Snažia sa zneškodniť anjela a pritom si dávať pozor, aby neboli vymazaní. Hlavný hrdina Otonashi má na to iný názor. Nechce bojovať, ale spomenúť si na svoj život a pomôcť ostatným. Je to pekné anime a dosť emotívne. Životy postáv boli mnohokrát kruté a je ťažké dosiahnuť pokoj po tom všetkom čo prežili. Ja som sa pri sledovaní bavila. Vtipných hlášok bolo veľmi veľa, striedali sa aj s napätím, smútkom, bojom... Postavy som si niektoré obľúbila viac a iné vôbec.  Anime má 13 častí a sledovanie ubehne veľmi rýchlo. Pre Angel Beats dávam 4 body z 5.

Opening:

Obrázky:


Astesia


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára