Stránky

štvrtok 7. marca 2013

I can be anyone... *22


Štvrtkové meme organizované mnou a E_V_E. dlajšia postava, pes, mačka, duch,je to na tebe. Popíš čitateľom prečo si si postavu vybral/a. Vyber jednu jeho životnú situáciu (snažme sa nespoilerovať ;)). Staň sa zvolenou postavou a napíš čo by si na jeho mieste urobil TY.


Môj dnešný hrdina: Tobias (Štyri) z knihy Rezistencia od Veronici Roth

Dôvod: Tobias sa mi veľmi páči. Nie len vzhľadom, ale aj vnútorne.Jeho životný príbeh je veľmi zložitý, ale snaží sa cez to preniesť a žiť ďalej normálne. Jeho láska k Tris je obrovská, aj keď je veľmi komplikovaná. Obdivujem ho.

Situácia: Počas celej knihy sa snaží nájsť spoločnú reč s Tris, ale je to veľmi zložité. Ona podniká jednu samovražednú misiu za druhou a on nedokáže urobiť nič aby ju presvedčil ostať a nesnažiť sa dať zastreliť. Jej rozhodnutia mnohokrá privedú do nebezpečenstva aj jeho a nakoniec hrozí, že obaja zomrú.

Moja zmena: Ja by som to dievčisko niekde priviazala a snažila by som sa jej aj nasilu prehovoriť do duše. Obetavosť je fajn vlastnosť, ale trápiť všetkých okolo a hlavne jeho, to sa nepatrí. Nechcela by som chodiť s takou osobou, ktorá v jednom kuse vyhľadáva nebezpečenstvo. Možno by som nakoniec aj pristúpila na to najhoršie a rozišla by som sa s ňou.

Astesia 

5 komentárov:

  1. tak z jednej strany sa to dá pokladať za blbosť a z druhej za odvahu 8D aspoň sme mali o čom čítať 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. milujem Tobiasa ;) mimochodom, ona je Tris, nie?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano ano je to Tris :D idem to poopravovať :D kedže som ju premenovala na Trish :D

      Odstrániť
  3. Souhlasím. :D Tris mě vytáčela, jak pořád chtěla za všechny zemřít a bla, bla, bla... :D

    OdpovedaťOdstrániť