Stránky

nedeľa 1. septembra 2013

On my wishlist *31


Meme má na svedomí Book Chick City. Každý týždeň uverejním jednu kihu, ktorúchcem mať na svojej poličke, alebo si je prečítať. Môžu to byť knihy staré, nové, očakávané...Proste knihy.

Čierna labuť vzlieta, to je dnešná voľba na wishlist. Zaujala ma obálka a aj anotácia =) Aj keď to bude možno zasa rovnaké, kedže sa tam objavia aj démoni aj upír aj kadečo iné ako sa mi donieslo do uší :) A neviem, prečo sa mi zdá, že sa do toho upíra zamiluje =D A ja som si myslela, že už stačilo =D Napriek všetkému to vyzerá zaujímavo.

Astesia

9 komentárov:

  1. Ja som na túto knihu čítala negatívne recenzie a boli veľmi zlé.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňa od čítania odradzovali recenzie, ktoré ju hodnotili buď priemerne, alebo až podpriemerne. No nakoniec sa mi tento príbeh celkom páčil a veľmi ma bavili všetky tie nadprirodzené bytosti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám rada také miešaniny, kde je z každého rožku trošku :)

      Odstrániť
  3. Akurát čítam 8) No neviem či sa do neho zamiluje, nezdá sa mi zatiaľ 8D Ale zatiaľ je knižka fajn aj keď som dúfala, že tam budú nejaké nové nadprirodzené príšery.

    btw. Vitaj späť 8P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Túto knihu by som si tiež chcela zaobstarať, vypadá skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť