Stránky

sobota 26. apríla 2014

Zore

Autor: Alexandra Adorenettová
Názov:
Zore
Séria:
Záblesk
Diel:
Tretí
Pocity po dočítaní:
Konečne to skončilo!

Po skúsenosti s predchádzajúcim dielom som myslela, že k pokračovaniu sa nikdy nedostanem. Kniha bola však v zľave a žmurkala po mne z police. A keďže žmurkaniu kníh sa odolať nedá, tak som si ju kúpila. Veselo som začala čítať a zavrela knihu po troch kapitolách. Beth a Xavier sa vzali! Bez šiat, obleku, svedkov, hostí a prsteňov. Dievča ledva dospeje a tak si musí vziať hneď prvého chlapa, z ktorého je na mäkko. A tak si anjel vzal človeka a rozhneval nebesia.

Po ich rozhodnutí sa začne skrývanie pred „sedmičkou“ , čo je banda anjelov bojujúcich za spravodlivosť. Bethaniny súrodenci Gabriel a Ivy im neustále pomáhajú. Nepáči sa mi, že všetko o čo sa snažili na začiatku, teraz hodili za hlavu len koly Bethany. Nakoniec sa rozhodli, že sa prestanú a naši hlavný hrdinovia pôjdu na vysokú školu.

Prečo, no povedzte mi prečo, je to často tak, že keď autor nevie o čom má písať, tak tam nasilu narve scény zo školy. V tejto knihe je to úplné zbytočné, hlúpe, doslova priťaihnuté za vlasy. Nič sa tam aj tak nedialo a len to pridalo 80 strán trápenia navyše. A aby toho nebolo málo, na tej škole museli vystupovať ako brat a sestra, aby boli v utajení.

Občas sa tam nájdu aj napäté situácie, aj keď o akčnosti sa hovoriť nedá. Sú to chvíle kedy sa necukrujú a nesťažujú si na ťažký osud. Pri scéne, kde sa tam dokonca ukázal aj Lucifer, som to nevydržala a začala sa smiať. Po zistení, ako je to vlastne so Xavierom som ostala pobavená, prekvapená a znechutená zároveň, ale to už si prečítate sami. Nuž požehnané to dieťa...


Končí to tak, ako to je všetkým jasné už od prvej časti. Stále tvrdím že Bethany si nezaslúži byť anjel a je hrozná postava, tak ako aj celá séria. Sú iné a oveľa lepšie knihy s anjelskou tematikou. Knihu neodporúčam, ale ak chcete predsa len vedieť ako to končí, tak sa pustite do toho... 

Astesia




3 komentáre:

  1. Ja som tento diel už ani nedočítala a naozaj sa mi páčila len dvojka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som sa ešte nedostala k 2ke, ale ani sa tak skoro nechystám asi 8D Už som od čias Záblesku čítala omnoho lepšie anjelské kúsky a nejako ma táto séria už neláka. Dočítala by som ju ak by som fakt nemala čo čítať alebo z faktu, že chcem mať dočítané série, ale tak zatiaľ ma to neláka.

    OdpovedaťOdstrániť