Stránky

sobota 21. júla 2012

On my wishlist *4

Meme má na svedomí Book Chick City. Každý týždeň uverejním jednu kihu, ktorúchcem mať na svojej poličke, alebo si je prečítať. Môžu to byť knihy staré, nové, očakávané...Proste knihy.

Dnes to je:
Dôvod: Jedno obdobie bola táto kniha veľmi ospevovaná. Veľakrát som okolo nej v kníhkupectve prešla a aj ju vzala do ruky. Ale nikdy som si ju nekúpila. Neviem či by ma to zaujalo. Nejako si to neviem predstaviť. Vesmírna loď a na nej hŕstka ľudí. Nápad veľmi zaujímavý, ale neviem či aj pre mňa. Ešte raz si preskúmam recenzie a predpokladám že potom sa konečne rozhodnem. Chcela by som to skúsiť.

Astesia

2 komentáre:

  1. ani ja som si nebola istá, či ma zaujme, ale úplne ma dostala... nemám rada sci-fi vesmírne lode, ale autorka to spracovala tak, že som aj zabúdala, že to všetko sa deje počas cestovania vo vesmíre... a tá zápletka je na tom najlepšia, písala som o tom aj recenziu ak si si nie celkom istá, ale ja silne odporúčam, ale je pravda, že každý sme iný a máme iný vkus na knihy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja proti sci-fi nemam nič len si to nejako neviem predstavit na papieri :) ale raz ju určite prečitam :)

      Odstrániť