Stránky

nedeľa 1. júla 2012

Potřeštěné letní kniho-dumání *1

Je to projekt na leto, ktorý si na starosti vzala VeEee. Témy sú vtipné a tak som sa rozhodla že sa zapojím. Veď je leto a niečo osviežujúce vždy príde vhod. Snáď nebude vadiť, keď si ako bloger začiatočník mierne upravím pravidlá. Nebojte sa nič hrozné. Len namiesto piatich kníh budem dávať do rebríčka dávať knihy tri . Prečo len tri? Nemám toho ešte veľa prečítaného, ale aj tak sa chcem zapojiť:)

Téma na dnešný deň je Knihy, ktoré si vezmem k vanilkovej zmrzline. Tak všetci zdvih a ide sa do cukrárne.


1. Záblesk od Alexandry Adornettovej.
Pohľad na obálku mi vždy pripomenie horúce slnečné lúče. K letu samozrejme patrí aj zmrzlina. Pamätáte sa keď Bethany prvý krát ochutnala zmrzlinu? Bolo to geniálne opísané a až vtedy som sa zamyslela nad tým, aká je zmrzlina výnimočná. U mňa je to zmrzlinová jednotka.








2. Zlodejka duší od Kiersten Whiteovej
Kniha je veľmi sladučká. Tiež by som si ju vedela vziať k zmrzline, lenby som si musela dávať pozor aby mi do nej nekvaplo. Vždy keď sa objavilo meno Lorethan prestávala som dýchať. S mojím šťastím by si to tá sladká studená pochúťka na polceste k mojím ústam rozmyslela a kvapla by do knihy.







3. Triaška od Maggie Stiefvaterovej
Vravíte si čože? Veď sa to odohrávalo v zime. No ale to nevadí. Bolo to veľmi pekné a Sam bol romantický. Grace sa pri ňom vždy roztápala (ani ja som od toho nemala ďaleko). Okrem toho zmrzlina sa dá jesť v každom počasí. A tak aj Triaška je vhodná do  akéhokoľvek času aj nečasu.





Toto je moja top trojka k zmrzlinke :) dúfam že ste sa osviežili:) a ešte raz sa ospravedlňujem že kníh nieje päť.

Astesia

2 komentáre: