Stránky

utorok 26. júna 2012

Ja a meme.

Uvažovala som, že by som mohla začať s nejakým meme. Ale ako to už u mňa býva zvykom, neviem sa rozhodnúť. Chcela som napr. top 10, ale mám prečítaných ešte málo kníh a nechcem aby sa v topkách opakovalo to isté. Prázdniny sú dlhé, no na letné dumania a podobné miniprojekty si ešte netrúfam :) V dohľadnej dobe sa určite zapojím, alebo sama vymyslím nejakú pravidelnú rubriku, do ktorej budem prispievať. Potrebovalo by to nejaký silný nápad :)


Astesia

2 komentáre:

  1. ja som tiež chcela top 10 velmi zaujimave mi to prislo ale aj ja som mala nacitanych este malo knih, z ktorych by som vybrala nejake postavy ci veci 8D
    tak som sa rozhodla pre letný projekt u Syki - Zpěvavé léto - to je fakt dobré...kukni u mňa - http://readandwatchlikeme.blogspot.sk/2012/05/zpevave-leto.html
    a sama som si vyrobila rubriku na zhromaždovanie info za mesiac co sa stalo na blogu 8)
    a este meme Oh my wishlist...tam nie som schopná vybrať 1 knihu 8D to meme je fajn...také najjednoduchšie podľa mňa 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wishlist sami páči :D takže v sobotu :))))

    OdpovedaťOdstrániť