Stránky

štvrtok 13. septembra 2012

I can be anyone... *7


Štvrtkové meme organizované mnou a E_V_E.
Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch,je to na tebe. Popíš čitateľom prečo si si postavu vybral/a. Vyber jednu jeho životnú situáciu (snažme sa nespoilerovať ;)). Staň sa zvolenou postavou a napíš čo by si na jeho mieste urobil TY.


Už ste čítali meme u E_V_E? Nie? Tak sa zbehnite mrknúť, koho dnes prefackala.

Môj dnešný hrdina: Nick/Sarius z knihy Erebos od U. Poznanski

Dôvod: Nemám poriadne čas na svoju obľúbenú počítačovú hru a tak som si spomenula na Nicka a jeho Sariusa, ako sa ocitli v perfektnej, ale zvrátenej hre. Bola neskutočne prepracovaná a skúsila by som si ju.

Situácia: Nickovi sa páči jedna spolužiačka, ktorá však o Erebos nemá záujem a poriadne ani nevie, čo to je. Pokúsil sa ju zlákať do hry, ale neúspešne. 

Moja zmena: Bola by som neoblomná a dotlačila ju do toho! Je to tak perfektné a prepracované, že by som porušila pravidlá a všetko prezradila tej babe. Síce by som riskovala, že sa stane závislou, ale stálo by to za to, aby si aspoň vytvorila postavu a prešla pár krokov vo svete Erebosu.

Astesia


2 komentáre:

  1. ja by som tiež chcela hrať Erebos!!!
    Túto knihu by som rada mala prečítanú, už len ten obal keď som videla v kníhkupectve, tak som bola ohromená 8D

    ale no možno len také 2-3 dramatické facky by som dala 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tak jeden deň vošla do kníhkupectva, že si kúpim nejakú knihu. Absolutne som nevedela čo hľadám a čo si chcem kúpiť. No a po hodine som vyliezla s Erebosom a oplatilo sa :)

      Odstrániť