Stránky

utorok 11. septembra 2012

Zásielka dorazila+malý oznam

Určite ste už počuli o zľavách na bux.sk. Kto ešte nepočul, tak nech si uteká niečo objednať. Ja som sa o tej perfektnej zľave dozvedela od E_V_E. Akurát nedávno sa pýtala Judit na svojej FB stránke, že akú knihu ste naposledy vybrali zo schránky a ja som na to napísala že si knihy neobjednávam. No neodolala som a ešte v ten istý večer som si objednala knihy z bux.sk. A poviem vám, je to parádny pocit, keď dostanete zásielku =)

A takto vyzeral obsah zásielky:

Tá vôňa, ktorú som zavoňala po rozbalení, bola neskutočne lákavá. Dokonalý pár som chcela mať už veľmi dávno, ale opaltilo sa vydržať a získať ho v dokonalej zľave. Inkarceron ma tak isto zaujal dávnejšie, takže keď som knihy uvidela v ponuke, tak som neváhala a hneď ich objednala.

A teraz k oznamu. O týždeň ma čakajú skúšky a keď ich zvládnem, bude zo mňa šofér =) Takže na blogu toho veľa nečakajte, pretože ma čaká učenie. Budúci utorok si na mňa spomente a držte mi palce. Snáď nikoho nezrazím a budem mať v peňaženke o jednu kartičku viac.

Astesia

1 komentár:

  1. Ja som si objednala tieto isté knihy 8P + Nočný tieň - dlho som po ňom túžila 8P
    Tie pocity sú úžasné - keď vidím na svojom stole alebo mi predáva do ruky poštár do tvrdého hnedého papiera zabalený balíček 8P trhám, strihám obal ako divý pes!!! 8D

    Prajem ti veľa šťastia k skúškam! 8)

    OdpovedaťOdstrániť