Stránky

sobota 22. septembra 2012

On my wishlist *12


Meme má na svedomí Book Chick City. Každý týždeň uverejním jednu kihu, ktorúchcem mať na svojej poličke, alebo si je prečítať. Môžu to byť knihy staré, nové, očakávané...Proste knihy.


Dnes vyberám:

Dôvod: Vidíte tú obálku? No vidíte ju? Jeeeje tá fialová =) Veľmi sa teším na ukončenie série. Som zvedavá ako to celé dopadne. Prvý diel som si kúpila len tak zo zvedavosti a nič od toho nečakala. A nakoniec je to moja obľúbená séria. Štýl Whiteovej mi dokonale sadol. Vtipný a nenútený, proste paráda =)

Astesia


1 komentár:

  1. Úplne súhlasím! Ja som bola z 1. dielu úplne navetvy 8P 2. diel bol tiež super a som strašne zvedavá, ako to celé dopadne 8) ani nechcem, aby sa to skončilo 8_(
    tá obálka je proste kráááááááása!

    OdpovedaťOdstrániť