Stránky

streda 14. novembra 2012

30 Day Book Challenge *11

Meme od Kacennnka. Keždý deň iná kniha, každý deň sa o mne dozviete niečo viac =)


Deň 11. - Kniha od tvojho obľúbeného autora

Takže, toto je zaujímavá časť meme, pretože nemám obľúbeného autora :D No vážne! Ja zbožňujem akékoľvek príbehy, ale niekedy keď sama opýtajú, že kto to napísal, tak si nedokážem spomenúť, kto je autor. Viem že je to nepekné a nemalo by sa mi to stávať, ale stane sa =) Keď však predsa chcete nejaké meno, tak poviem Alyson Noel =)

Astesia


2 komentáre:

  1. ja som na tom podobne, väčšinu kníh, čo čítam, sú vždy od iného autora, takže ak sa mi niekde páčil štýl písania a celkovo kniha, tak to je jeden z mojich obľúbených, od ktorých si rada prečítam aj niečo iné. Ale asi úplne najobľúbenejšou je pre mňa Kristin Cashore, ktorá napísala knihy: Výnimočná, Ohnivá a Iskrivá (tú som ešte ani nečítala).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som tak šťastný, že som urobil správne rozhodnutie, keď som sa obrátil na Dr. Adelekeho, ktorý mi pomohol získať späť svojho ex späť tým, že na neho vrhol milostné kúzlo. Jedným z najlepších rozhodnutí, ktoré som kedy urobil, bolo kontaktovať Dr. Adeleke, aby mi pomohol získať späť svojho milenca. Bol som život plný šťastia po tom, čo som kontaktoval doktora Adelekeho, pretože mi nielenže nepriniesol svojho milenca, ale tiež sa zamiloval pre seba viac jedinečný a vynikajúci. Ak potrebujete okoreniť svoj vzťah s väčšou láskou a pozornosťou, obráťte sa na Dr. Adelekeho na jeho e-mailovú adresu [aoba5019@gmail.com], zavolajte alebo Whatsapp ho prostredníctvom svojho kontaktu +27740386124 a byť šťastný, rovnako ako ja, vďaka Dr. Adeleke za tvoja skvelá práca.

    OdpovedaťOdstrániť