Stránky

sobota 24. novembra 2012

On my wishlist *21


Meme má na svedomí Book Chick City. Každý týždeň uverejním jednu kihu, ktorúchcem mať na svojej poličke, alebo si je prečítať. Môžu to byť knihy staré, nové, očakávané...Proste knihy.


Dnes:

Dôvod: Sériu som si veľmi obľúbila a tak sa neskutočne teším na tretie pokračovanie. Približne viem, že o čom má byť a tak sa teším ešte o to viac =) Laurel je príjemná hrdinka. A Tamani je zlatíčko =)

Astesia

3 komentáre:

  1. To sa dalo čakať 8D
    Ty si tými vílami posadnutá 8D
    To je milé 8P
    Ja som si ešte nezohnala ani 2. časť 8( rada by som si sériu dočítala, krásne hrubé knižky o vílach 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej asi som si všimla že som posadnutá :D no a čo :D Aj brat si robí zo mňa srandu že som víla s upírskymi sklonmy :D

      Odstrániť
  2. Som tak šťastný, že som urobil správne rozhodnutie, keď som sa obrátil na Dr. Adelekeho, ktorý mi pomohol získať späť svojho ex späť tým, že na neho vrhol milostné kúzlo. Jedným z najlepších rozhodnutí, ktoré som kedy urobil, bolo kontaktovať Dr. Adeleke, aby mi pomohol získať späť svojho milenca. Bol som život plný šťastia po tom, čo som kontaktoval doktora Adelekeho, pretože mi nielenže nepriniesol svojho milenca, ale tiež sa zamiloval pre seba viac jedinečný a vynikajúci. Ak potrebujete okoreniť svoj vzťah s väčšou láskou a pozornosťou, obráťte sa na Dr. Adelekeho na jeho e-mailovú adresu [aoba5019@gmail.com], zavolajte alebo Whatsapp ho prostredníctvom svojho kontaktu +27740386124 a byť šťastný, rovnako ako ja, vďaka Dr. Adeleke za tvoja skvelá práca.

    OdpovedaťOdstrániť