Stránky

štvrtok 2. augusta 2012

I can be anyone *2


Štvrtkové meme organizované mnou a E_V_E.
Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch,je to na tebe. Popíš čitateľom prečo si si postavu vybral/a. Vyber jednu jeho životnú situáciu (snažme sa nespoilerovať ;)). Staň sa zvolenou postavou a napíš čo by si na jeho mieste urobil TY.

Môj dnešný hrdina: Bethany z knihy Záblesk od Alexandry Adornetowej

Dôvod: Nie, nejde mi o anjelskú krásu. Len po dnešnom hektickom dni, vyberám niečo jemné :) Aj keď byť dokonalá nieje na škodu. Zvolila som si Betahny, lebo by som chcela ešte raz všetko vyskúšať, ovoňať, vziať do ruky prvý krát. Všetci sme si to dávno skúsili ako deti, a už maličkosti (kvety, zmrzlina, voda....) berieme ako samozrejmosť.

Situácia: Mám rada časť knihy,keď ide na večierok a pripije sa. Vtedy ju zachraňuje objekt jej záujmu. Je to veľmi milá časť.

Moja zmena: Na jej mieste by som sa nedala odviesť ako poslušné dievčatko:D Užila by som si mnoho krásnych chvíľ so Xavierom :)


Astesia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára