Stránky

sobota 11. augusta 2012

On my wishlist *7



Meme má na svedomí Book Chick City. Každý týždeň uverejním jednu kihu, ktorúchcem mať na svojej poličke, alebo si je prečítať. Môžu to byť knihy staré, nové, očakávané...Proste knihy.

Dnes:
Dôvod: Divergencia sa mi páčila a som hrozne zvedavá na pokračovanie :) Pre niektorých je to dokonca najočakávanejšia kniha roka. 

Astesia

3 komentáre:

  1. fu tak toto čakám velmi aj ja!!! 8D si to zaobstarám už v predpredaji( 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už som čítala a nepáčila sa mi až tak ako prvý diel, ale stále super.=)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toho sa najviac obávam. Že autorka vydala zo seba úplne všetko v prvej časti a druhá pôjde dolu vodou. Každopádne si ju zaobstarám :) (ale najpr si prečítať prvú časť! nepamätám si ju
      -.- )

      Odstrániť