Stránky

štvrtok 18. októbra 2012

I can be anyone... *12


Štvrtkové meme organizované mnou a E_V_E.
Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch,je to na tebe. Popíš čitateľom prečo si si postavu vybral/a. Vyber jednu jeho životnú situáciu (snažme sa nespoilerovať ;)). Staň sa zvolenou postavou a napíš čo by si na jeho mieste urobil TY.


Vybrať každý týždeň jednu postavu je jednoduché. No vybrať konkrétnu situáciu a potom niečo zmeniť je už náročnejšie :) Dnes to bude...

... Môj dnešný hrdina: Isabella Swanová z knihy Zatmenie od Stephanie Meyerovej 

Dôvod: Každý pozná Bellu a takmer každému už lezie Bella na nervy. No spomente si, aké to bolo na začiatku, keď bola krehká dievčina obľúbená u veľa teenagerov. Autorka ju opísala tak, že každá sme sa mohli do nej vcítiť. Odvtedy už prešlo veľa času a na scéne sa objavili zaujímavejšie knižné hrdinky. Ja mám Bellu rada a aj vždy ju mať budem. V knihe Zatmenie, sme sa dočítali o legendách Jacobovej rodiny a aj o príbehu Rosalie a Jaspera. Je to moja najobľúbenejšia časť série.

Situácia: Jeden večer, keď sa Bella chystá spať, príde do jej izby Rose a porozprávajú sa.

Moja zmena: Chcela by som vedieť viac! Vypytovala by som sa jej na jej život, aké mala detstvo a tak. Potom by som jej vysvetlila, ako to celé beriem a celkovo jej povedala omnoho viac ako Bella. 

Astesia


2 komentáre:

  1. Ona sa jej podľa mňa bála 8D nesprávne sa opýta a Rose ju ešte zožerie 8D
    Ale mňa by tiež viacej zaujímalo 8)
    Táto kniha bola pekná na príbehy iných, nezameriavala sa len na Bellu a Edwarda, ale aj na zvyšok týmu, to sa mi veľmi páčilo 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď keď by začala kričať, tak by jej niekto pribeholna pomoc :D Dúfala som, že nájdem v knihe aj niečo viac o Alice, ale nedočkala som sa. Ja túto upírsku rodinku zbožňujem =)

      Odstrániť