Stránky

piatok 19. októbra 2012

*Spirit day*



Tak, koľkí ste dnes boli oblečený vo fialovej? Dnešný deň sa niesol na fialovej vlne a to vďaka Spirit Day.  Ja som to zaregistrovala na Facebooku a tak isto u Syki. Viac o dni sa dozviete TU. Každý “fialový“ človiečik dnes vyjadril podporu šikanovaným, gayom, lesbičkám, bisexuálom a transsexuálom. Možno ste dnes mali na sebe niečo fialové len náhodou a práve ste sa dozvedeli, že to malo svoj význam.

Určite poznáte niekoho, kto si šikanou prešiel, alebo ňou stále trpí. Tiež mám nejaké skúsenosti a poviem vám, nebolo to nič príjemné. Pocit, že ste na mnohé veci sami, alebo že vás nechcú priať takých, aký ste, je hrozný. Keďže ľudia nevedia byť na seba dobrí, mnohí sú odvrhnutí a trpia. 
Ja sa však musím šikanérom poďakovať. Ďakujem, že ste so mňa urobili osobu, ktorou som dnes!

Myslíme na všetkých Vás, ktorí to nemáte ľahké. Nezabúdajte že nieste na svtete sami!
                                                                  



Astesia




1 komentár:

  1. ja som mala tiež fialovú 8)
    ale zabudla som sa odfotiť...
    Myslím, že to je dobrý spôsob, ako vyjadriť podporu všetkým šikanovaným, ja sama som bola v škole vystavená istej psychickej šikane, takže som rada, že som sa tých ľudí zbavila. Veľa pomôžu dobrý priatelia 8)

    OdpovedaťOdstrániť