Stránky

streda, 14. novembra 2012

30 Day Book Challenge *11

Meme od Kacennnka. Keždý deň iná kniha, každý deň sa o mne dozviete niečo viac =)


Deň 11. - Kniha od tvojho obľúbeného autora

Takže, toto je zaujímavá časť meme, pretože nemám obľúbeného autora :D No vážne! Ja zbožňujem akékoľvek príbehy, ale niekedy keď sama opýtajú, že kto to napísal, tak si nedokážem spomenúť, kto je autor. Viem že je to nepekné a nemalo by sa mi to stávať, ale stane sa =) Keď však predsa chcete nejaké meno, tak poviem Alyson Noel =)

Astesia


1 komentár:

  1. ja som na tom podobne, väčšinu kníh, čo čítam, sú vždy od iného autora, takže ak sa mi niekde páčil štýl písania a celkovo kniha, tak to je jeden z mojich obľúbených, od ktorých si rada prečítam aj niečo iné. Ale asi úplne najobľúbenejšou je pre mňa Kristin Cashore, ktorá napísala knihy: Výnimočná, Ohnivá a Iskrivá (tú som ešte ani nečítala).

    OdpovedaťOdstrániť