Stránky

utorok, 27. novembra 2012

30 Day Book Challenge *14

Meme od Kacennnka. Keždý deň iná kniha, každý deň sa o mne dozviete niečo viac =)

Deň 14. - Kniha, ktorej hlavného hrdninu by si si chcela vziať



Vitajte pri pokračovaní 30 “pridaj si ma keď budeš mať čas“  book challenge. Och sladký chlapci z kníh. Je ich toľko veľa, že neviem koho by som si vzala, ale určite sa k tomu behom písania dopracujem. Takže takto, určite by som chodila s Dracom Malfoyom bol by to krásny, dlhý a zaujímaví vzťah, ale rozišli by sme sa lebo by nám to po čase prestalo klapať.  Moje zlomené srdce by začal utešovať Jace Wayland spolu s Tobiasom (Štyri z Divergencie) ja by som s nimi poflirtovala a posunula sa ďalej. Zasnúbila by som sa s Kvothem (čarovný chlapec z knihy Meno vetra), ale ten by ma opustil pretože by mi nerozumel. Ďalší flirt by som prežila s Rephaimom (chlapec zo Školy Noci), ale ani ten by nikam neviedol. A tak by ma zničenú po dlhšej dobe konečne našiel Ky (áno to je ten z Dokonalého páru) zasnúbili by sme sa a po čase vzali a mali by sme krásne deti. Vzťah by bol romantický, živý, mali by sme kopu spoločného a vedľa seba zostarli =)

Pridaná fotka je z VD ale ten chalan je neskutočne sexi, ale kľudne by tak mohol vyzerať aj Ky!


Astesia



2 komentáre:

  1. 8DDD aké milé
    u mňa by zrejme zvíťazil Archer Cross z Hex Hall 8P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno aj on bude na zozname keď to prečítam =)

      Odstrániť