Stránky

štvrtok 29. novembra 2012

I can be anyone... *16


Štvrtkové meme organizované mnou a E_V_E. dľajšia postava, pes, mačka, duch,je to na tebe. Popíš čitateľom prečo si si postavu vybral/a. Vyber jednu jeho životnú situáciu (snažme sa nespoilerovať ;)). Staň sa zvolenou postavou a napíš čo by si na jeho mieste urobil TY.


Môj dnešný hrdina: Trish z Divergencie od Veronici Roth

Dôvod: Trish je jedna z najsilnejších hrdiniek, s akými som sa doteraz stretla. Je odvážna, ale zároveň ju zožierajú staré pravidlá a vnútorné myšlienkové pochody. Práve mám re-reading Divergencie a musím povedať, že mi to dosť pomáha v mojom momentálnom duševnom rozpoložení.

Situácia: Dnes to vezmem z inej strany. Situácie, do ktorých sa Trish dostáva sú mnohokrát náročné. Nie fyzicky, ale ide o psychku. Chcela by som mať teraz jej silu! Chcela by som byť ako ona. Nebudem tentokrát nič meniť a ani opisovať konkrétnu situáciu. Teraz by som proste potrebovala byť Trish. A mať tak ešte pri sebe chlapca ako je Štyri (Tobias) ktorý by mi pomáhal a podporoval ma, tak by som bola šťastná =)

Astesia


8 komentárov:

  1. Ona je jedna z naj hrdiniek 8)
    táto kniha je super 8)
    ja som nemala už asi 2 týždne naše meme, nemám nápady 8D musím už niečo vymyslieť 8P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa napadá :) a naschval som sa pustila do Divergencie, lebo by som potom nevedela začať čítať Rezistenciu :D Občas zabudnem o čom kniha bola :) Hlavne keď ju zhltnem za jeden deň :D

      Odstrániť
  2. Stašně bych si chtěla Divergenci přečíst. :) Ale zatím se kě mně nějak nedostala. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Napíš Ježiškovi =) čoskoro pridám aj recenziu, takže možno sa budeš tešiť ešte viac ;)

      Odstrániť
  3. Túto seriu som ešte nečítala ale určite začnem :) a pozývam ťa ku mne na giveaway :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som tak šťastný, že som urobil správne rozhodnutie, keď som sa obrátil na Dr. Adelekeho, ktorý mi pomohol získať späť svojho ex späť tým, že na neho vrhol milostné kúzlo. Jedným z najlepších rozhodnutí, ktoré som kedy urobil, bolo kontaktovať Dr. Adeleke, aby mi pomohol získať späť svojho milenca. Bol som život plný šťastia po tom, čo som kontaktoval doktora Adelekeho, pretože mi nielenže nepriniesol svojho milenca, ale tiež sa zamiloval pre seba viac jedinečný a vynikajúci. Ak potrebujete okoreniť svoj vzťah s väčšou láskou a pozornosťou, obráťte sa na Dr. Adelekeho na jeho e-mailovú adresu [aoba5019@gmail.com], zavolajte alebo Whatsapp ho prostredníctvom svojho kontaktu +27740386124 a byť šťastný, rovnako ako ja, vďaka Dr. Adeleke za tvoja skvelá práca.

    OdpovedaťOdstrániť