Stránky

štvrtok, 29. novembra 2012

I can be anyone... *16


Štvrtkové meme organizované mnou a E_V_E. dľajšia postava, pes, mačka, duch,je to na tebe. Popíš čitateľom prečo si si postavu vybral/a. Vyber jednu jeho životnú situáciu (snažme sa nespoilerovať ;)). Staň sa zvolenou postavou a napíš čo by si na jeho mieste urobil TY.


Môj dnešný hrdina: Trish z Divergencie od Veronici Roth

Dôvod: Trish je jedna z najsilnejších hrdiniek, s akými som sa doteraz stretla. Je odvážna, ale zároveň ju zožierajú staré pravidlá a vnútorné myšlienkové pochody. Práve mám re-reading Divergencie a musím povedať, že mi to dosť pomáha v mojom momentálnom duševnom rozpoložení.

Situácia: Dnes to vezmem z inej strany. Situácie, do ktorých sa Trish dostáva sú mnohokrát náročné. Nie fyzicky, ale ide o psychku. Chcela by som mať teraz jej silu! Chcela by som byť ako ona. Nebudem tentokrát nič meniť a ani opisovať konkrétnu situáciu. Teraz by som proste potrebovala byť Trish. A mať tak ešte pri sebe chlapca ako je Štyri (Tobias) ktorý by mi pomáhal a podporoval ma, tak by som bola šťastná =)

Astesia


7 komentárov:

  1. Ona je jedna z naj hrdiniek 8)
    táto kniha je super 8)
    ja som nemala už asi 2 týždne naše meme, nemám nápady 8D musím už niečo vymyslieť 8P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa napadá :) a naschval som sa pustila do Divergencie, lebo by som potom nevedela začať čítať Rezistenciu :D Občas zabudnem o čom kniha bola :) Hlavne keď ju zhltnem za jeden deň :D

      Odstrániť
  2. Stašně bych si chtěla Divergenci přečíst. :) Ale zatím se kě mně nějak nedostala. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Napíš Ježiškovi =) čoskoro pridám aj recenziu, takže možno sa budeš tešiť ešte viac ;)

      Odstrániť
  3. Túto seriu som ešte nečítala ale určite začnem :) a pozývam ťa ku mne na giveaway :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť