Stránky

pondelok 5. novembra 2012

30 Day Book Challenge *8

Meme od Kacennnka. Keždý deň iná kniha, každý deň sa o mne dozviete niečo viac =)

Deň 8. -  Kniha, ktorá ťa desí

Autor: Suzanne Collinsová
Kniha: 
Drozdajka

Táto kniha ma neskutočne desí. Bola krutá, strašidelná a nikdy by som nechcela žiť v takej krajine. Myslím, že ani viac netreba opisovať. Tam je toľko ľudskej krutosti, nenávisti a celkovo hrozných charakterov, že som nenašla odvahu prečítať knihu druhý krát. Ale v najbližšej dobe sa chystám =)






Astesia


1 komentár:

  1. Som tak šťastný, že som urobil správne rozhodnutie, keď som sa obrátil na Dr. Adelekeho, ktorý mi pomohol získať späť svojho ex späť tým, že na neho vrhol milostné kúzlo. Jedným z najlepších rozhodnutí, ktoré som kedy urobil, bolo kontaktovať Dr. Adeleke, aby mi pomohol získať späť svojho milenca. Bol som život plný šťastia po tom, čo som kontaktoval doktora Adelekeho, pretože mi nielenže nepriniesol svojho milenca, ale tiež sa zamiloval pre seba viac jedinečný a vynikajúci. Ak potrebujete okoreniť svoj vzťah s väčšou láskou a pozornosťou, obráťte sa na Dr. Adelekeho na jeho e-mailovú adresu [aoba5019@gmail.com], zavolajte alebo Whatsapp ho prostredníctvom svojho kontaktu +27740386124 a byť šťastný, rovnako ako ja, vďaka Dr. Adeleke za tvoja skvelá práca.

    OdpovedaťOdstrániť