Stránky

štvrtok 9. augusta 2012

I can be anyone... *3



Štvrtkové meme organizované mnou a E_V_E.
Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch,je to na tebe. Popíš čitateľom prečo si si postavu vybral/a. Vyber jednu jeho životnú situáciu (snažme sa nespoilerovať ;)). Staň sa zvolenou postavou a napíš čo by si na jeho mieste urobil TY.

Dnes som taká unavená, že by som bola najradšej nejaké lenivé zvieratko :)

Môj dnešný hrdina: Luce Priceová z knihy Pád od Lauren Kateovej

Dôvod: Chcela by som ísť na Meč a kríž. Neskutočne sa mi páči to prostredie v ktorom sa škola nachádza.   Že je to zvrátené? Možno, ale mne by sa tam páčilo. Luce mi je v niektorých veciach dosť podobná, tak som sa pri čítaní veľmi smiala.

Situácia: Rande na cintoríne. To ma úplne dostalo. Je to moja najobľúbenejšia časť knihy. Hneď by som si to s Luce vymenila a utierala by som si sliny pri pohľade na Cama. 

Moja zmena: Treba ju vlastne rozpitvávať? Tiché miesto, nikde nikoho, sexi chlap a deka. Romantika ako vyšitá, no ktovie ako by sa to vyvinulo :D

Astesia

3 komentáre:

  1. na cintoríne? romantika na cintoríne fakt??? 8DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. túto knihu som ešte nečítala, ale tak to vyzerá že si ju kúpim, už iba kvôli tomu rande :D znie to zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá kniha nesadne každému :) Ale ja ju zbožnujem :) Jedna z mojich najobľúbenejších sérií. Bude aj recenzia, ale to si ju najprv musím znovu prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť