Stránky

štvrtok 30. augusta 2012

I can be anyone... *5



Štvrtkové meme organizované mnou a E_V_E.
Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch,je to na tebe. Popíš čitateľom prečo si si postavu vybral/a. Vyber jednu jeho životnú situáciu (snažme sa nespoilerovať ;)). Staň sa zvolenou postavou a napíš čo by si na jeho mieste urobil TY.

Tak a máme tu ďalší štvrtok. Je to posledný prázdninový štvrtok, takže využívajte voľno a slnko. Dnes som si pre vás pripravila takú jednoduchú a zasnívanú postavu.

Môj dnešný hrdina: Luna Lovegoodová z Harryho Pottera od J. K. Rowlingovej

Dôvod: Pretože sa často pohybujem medzi ľuďmi zasnívaná. Rada si vymýšľam vlastné nezmysli a leziem ostatným mojou predstavivosťou na nervy. Luna mi v knihách zapasovala. Stala sa jednou z mojich najobľúbenejších čarodejníc, čo kedy študovali na Rokforte. Priateľská, odvážna, pravdovravná a vždy ma pobavila. Rada by som bola ňou. Dostala by som sa tak aj do Rokfortu. Hmm a pokúsila sa vypátrať Krčorohého Chrapogota (dúfam že som to napísala správne).

Situácia: Mám rada keď sa prvý krát stretne s Harrym, keď ide na metlobal s levím klobúkom, keď bojuje na ministerstve... Luna je všade perfektná :)

Moja zmena: Nie, nie dnes nič nemením. Chcela by som byť na chvíľu ňou, a nič nemeniť. Bol by hriech kecať Lune do života :)

Astesia

2 komentáre:

  1. ja som Lunu najradšej, keď tancovala so svojím otcom na svadbe :D obaja boli odlišní a to bolo na nich najlepšie :D

    OdpovedaťOdstrániť