Stránky

pondelok 6. augusta 2012

Všade dobre, ale doma najlepšie

Postrehli ste, že to na blogu mierne viazlo? Bola som totiž odcestovaná a nebolo veľa času na príspevky. Nebolo ani PLK-D čo ma mrzí :/ ale fakt sa to nedalo stíhať. Tento týždeň to bude lepšie, ale potom budem pár dní preč. August bude taký "nič moc príspevkový" mesiac.

Kde som to vlastne bola? Pri krstnej v Bratislave aj s rodinou. Má dve malé dcéry (2,5 a 1 rok) takže sme jej pomáhali. Deti sú malé rozkošné zlo. Uf ale bolo tam nenormálne horúco. Ani doma to nieje žiadna sláva, ale aspoň o pár stupňov chladnejšie.

Cestovanie je zvláštne. Ráno sme vyrazili domov, a večer tu boli. Keď som sa prešla po dome, mala som pocit, že som vlastne nikde nebola. Stáva sa mi to často. No fotky vždy tvrdia niečo iné :) Ako si vy užívate leto? :)

Astesia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára