Stránky

nedeľa 26. augusta 2012

Potřeštěné letní kniho-dumání *6


PLK-D od VeEee časť u mňa šiesta, ale celkovo deviata=posledná. Je zaujímavé, ako to leto rýchlo prešlo. Začínalo sa 1.7. a dnes už máme koniec mesiaca August. Objavilo sa mnoho zaujímavých a vtipných tém. Niektorých som sa nezúčastnila, pretože som bola odcestovaná a mnohokrát bez prístupu na internet. Nie stále nám vychádzajú veci tak, ako by sme chceli. Téma na dnes znie: Knihy, ktoré nezabije ani chlór.

Jsou knihy a knihy. Na jedny nedáme dopustit a druhé bychom nejradši už nikdy neviděli. Jenže všichni ostatní okolo vás o nich neustále melou, vynášejí je do nebes a vy je tak máte neustále na očích a prostě se jich nemůžete zbavit. Sestavte seznam 5 knih, které jsou nesmrtelné, ale vám spíš pijí krev a napište, proč jste si vybrali právě je.

Knihy ktoré by som nenávidela, sa zatiaľ neobjavili. Sú však také, o ktorých ľudia v mojom okolí neustále hovoria a ja som ich ešte z trucu ani nečítala. Nemám rada, keď sa mi niekto snaží nanútiť nielen knihu, ale aj nejaký pocit, činnosť proste čokoľvek, pre čo som sa ešte sama nerozhodla. Sem by som mohla zaradiť Upírske Denníky. Zovšadiaľ som počúvala aké je to perfektné a aký sú bratia Salvatorovci chutný. Po knihe som nesiahla. Zo seriálu som videla len niekoľko častí a nepáčil sa mi. Ďalšou knihou je Hostiteľ. Mala som ju doma už viackrát, ale prečítala len 30 strán. Problém bol rovnaký. Každý ju ospevoval a vnucoval mi ju. Možno je vážne dobrá a je to moja chyba, že stále neviem o čo v nej ide. Takmer som neprečítala ani Divergenciu, pretože bolo okolo nej obrovské haló. 

Iný prípad je z knihami, ktoré som už prečítala, páčili sa mi, ale stále počúvam aké sú perfektné a rada by som ich spálila. Sem treba zaradiť Twilight a prvú časť série Vlci z Mercy Falls - Triaška. Viac kníh ma teraz nenapadne, ale určite by sa našli.

Astesia


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára