Stránky

nedeľa 12. augusta 2012

Potřeštěné letní kniho-dumání *5


PLK-D od VeEee časť štvrtá. Dnešná téma: Knihy, ktoré prežijú aj leteckú katastrofu. 

Vybrať knihy bude jednoduché. Je to jedna veľká a veľmi obľúbená séria. Môžem si ju čítať stále a stále a stále. Aj po niekoľkých rokoch natrafím na veci, ktoré som zakaždým prehliadla. Je to... Tadááá ...Harry Potter!
To je moja nesmrteľná séria :) Ale viem ešte o jednej. Nedá sa povedať že ju "žeriem", ale tej by ste sa neodvážili ublížiť. Fanúšikovia by vás totiž ušliapali, potrhali a ktovie čo ešte. Jedny ju zbožňujú, niektorí odsudzujú a tí tretí vedia že existuje a čítali ju. Twilight je všade a Twilight prežije všetko! 
Astesia

1 komentár:

  1. ja patrím do tej skupiny že tretí 8D kniha sa mi páčila keď som ju čítala aj filmy sa ako tak dajú, ale mám aj oblúbenejšie knihy a nie som jačiaca fanynka 8D
    no Harry Potter to je už o inom 8P to je moje detstvo to poputuje ešte aj k mojim vnúčatám 8D

    OdpovedaťOdstrániť