Stránky

štvrtok 26. júla 2012

I can be anyone... *1

Štvrtkové meme organizované mnou a E_V_E.
Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch,je to na tebe. Popíš čitateľom prečo si si postavu vybral/a. Vyber jednu jeho životnú situáciu (snažme sa nespoilerovať ;)). Staň sa zvolenou postavou a napíš čo by si na jeho mieste urobil TY.

Môj dnešný hrdina: Kvothe z knihy Meno vetra od Patricka Rothfussa.

Dôvod: Kvothe nemal ľahký život,ale bol nesmierne inteligentný. Chcela by som byť na jeden deň ním.Vedieť to čo vedel a žiť vo svete kde žil. Ovládať aspoň základy sympatiky, aby som zvládla niektoré "kúzla". Dokázať hrať na hocijaký hudobný nástoj tak, ako on hral na lutne (asi by som na to nikoho nezbalila, ale mala by som dobrý pocit, že dokážem z nejakého nástroja vytrieskať čarokrásnu hudbu). 

Situácia: Ktorú len vybrať? Kadečo by som si chcela skúsiť. Nevyberiem však nič kruté a ani bojové. Kvothe ľúbil jedno dievča. Trávili spolu krásne chvíle, ale bol veľmi opatrný. Dlhé prechádzky a rozhovory. Nikdy jej nepriznal, čo pre neho znamená.

Moja zmena: Zložila by som jej pieseň. Vyjadrila by som ňou všetky pocity. Viem, viem, Chlapci také veci nerobia. Dokážu neskutočne milovať, ale nechajú si to pre seba. 
Obrázok som stiahla TU

Toľko k prvému príspevku do meme I can be anyone... Kto má chuť nech sa pripojí =)

Astesia

1 komentár:

  1. Mám veľkú prozbu kúpila by som meno vetra. Chcela by som si ju prečítať ale neviem ju zohnať. Bola by som rada. Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť