Stránky

nedeľa 15. júla 2012

Potřeštěné letní kniho-dumání *3

A máme tu už tretí príspevok do PLK-D. Celé to spáchala VeEee a ja som sa s radosťou pridala. Dňešná téma: Knihy pre temné noci na chate. Na to, že vyberám tri knihy ste si už zvykli však? :)



1. Meno vetra od Patricka Rothfussa.
Pre mnohých kniha strašidelná nieje, ale mňa vydesila až príliš. Je v tom niečo veľmi osobené a pri každej zmienke o Chadriáncoch som nadskakovala s knihou v ruke. Mala som v detstve rôzne predstavy a autor ich mnohé napchal do tejto knihy. No proste des. A aby to nestačilo ešte aj Kvothe(hlavný hrdina) veľmi pripomína môjho kamoša. Aj vzhľadom aj chovaním.






2. Kým zídete do temnoty od Marcusa Sedgwicka.
Čítala som to pred mnohými rokmi. Mohla som mať približne 14 rokov. Prišlo mi to veľmi strašidelné. Je to pokračovanie diela Kniha mŕtvych dní, ktorá bola tiež hrôzostrašná, ale o niečo slabšia ako druhá časť. Hlavnú úlohu zohrali dve deti Chlapec a Rakyta. Ich príbeh bol úžasný a plný tajomstiev.







3. Stratený svet v podzemí od Rodericka Gordona a Briana Williamsa.
Och aj toto je srdcovka z detstva. Teraz ma už nevydesí ale keby ste videli, čo to bolo predtým. Celé podzemné mesto, všetci tí Styxovia, naháňačky a odhalenia. Teším sa keď si knihu opäť prečítam. Hlavný hrdina Will bol kedysi môj rytier čo ma ochraňoval :D





Dnes som vybrala knihy staršie. V súčastnosti som už dlho nič strašidelné nečítala a na tieto som si spomenula. Pocit strachu čo vo mne vtedy vyvolali, bol až hmatateľný. Och keby som sa tak dostala konečne ku knihe Pobrežie hrôzy. To by som mala obkúsanú peru od strachu.

Už o týždeň ďalšie PLK-D Knihy ktoré si k táboráku určite nevezmem. 


Astesia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára