Stránky

nedeľa 8. júla 2012

Potřeštěné letní kniho-dumání *2


Máme tu druhú tému z PLK-D. Ten týždeň ale rýchlo ubehol že? Dnes je to téma Z ktorých kníh sa bude najlepšie vyklepávať piesok. Znovu ostanem len pri troch knihách :)



1. Harry Potter od J.K. Rowlingovej.
Prečo si takú hrubú knihu chcem brať na pláž? No predsa aby vydržala počas celej dovolenky :D Že sa mi už do cestovnej tašky nič nezmestí? Ale zmestí! Knihu som mala so sebou na Rodose a piesok sa lepil medzi stránky ako osy na med. Nejaké zrniečka by som určite našla aj dnes, keď by som knihu otvorila a poriadne vyklepala.







2. Súženie od Lauren Kateovej.
Nie, nieje to hlúpy výber knihy na dovolenku. Schorelain je perfektné slnečné miesto. Knihu som čítala na jeseň a cítila som sa ako pri mori. Je však možné, že teplo ktoré som cítila nebolo prostredím, ale Danielom. Na váľanie sa na pláži je ideálna a možno vás miestami aj zamrazí.







3. Krátky druhý život Bree Tannerovej od Stephanie Meyerovej.
Ak vám už v ruksaku neostáva takmer žiadne miesto, ale vy predsa chcete nejakú knihu, vezmite si túto. Je veľmi milá, aj keď má smutný koniec. Jej veľkosť je "kabelková", takže môže byť stále po ruke. Len pozor aby sa vám v piesku nestratila :)






Nakoniec pridávam ešte jednu perličku a to v podobe Kniha z ktorej by som piesok určite nevyklepala.

Navždy od Alyson Noel.
No vážne! Uvažovala by som či ju sama nemám zahrabať, alebo hodiť žralokovi, ktorý prepláva okolo. Možno by tak Ever dostala rozum :D







Astesia


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára